FANDOM

Bianca är en jävla skitunge som bor i sthan och hatar sitt liv för att hon är tvingad att bo i ruttna sthan. Hon blir alltid småtriggad när helt efterblivna tanter kommer och skyller på henne att hon gör allt helt jävla fel. Speciellt tjurtanten som bor i jävla sthan lägenheten, som tror att hon kan säga "jävla barnrumpor" och då blir Bianca speciellt triggad. Men som tur är så är förmodligen tanten surtant död, karma tog henne på plats.

Bianca gillar att dänka runt med Marcus i sthan och i erikslund/råby och det händer alltid en massa skojiga saker. Bland annat så dömer de folk och prata skit om dem. Linnéa tror att hon är Biancas bästa vän, men det är hon inte för hon gick och blev en jävla Harry Potter karaktär och hon säger att Bianca äter bajs mat. Det tolererar inte Bianca, för då jävlar, då blir hon triggad.

Bianca hatar hennes klumpighet mest av allt, men ändå kan hon vara jävligt smidig men misslyckas ändå. Som när hon träffa hela "Arbete ger cigg" gruppen och ramla när hon skulle klättra över ett jävla skit stängsel. Hon ville bevisa för Marcus att hon är bra på sånt, men det gick åt helvete och blev mobbad av de andra när hon misslyckades. Sen visade Marcus hur man gjorde det egentligen, och då sa de "det är så man ska göra din klumpfan jävel".

För att summera Biancas liv, hon är en jävla klumpig person och vill dö inombords men ändå dänk.

Slumpartad wiki