FANDOM

Linda Norberg är en tjej på "17" år (vi tror att hon är närmare 13) som bor i Norrland och idag 2017-06-21 var första gången vi börja skypade med henne. Vår anime weeb Samuel hade varnat att hon blir triggad för allt och att hon är ett emo. Visst hade han allt rätt i och det kan ha varit ett riktigt elände. Allt började med att hon var i AGC:s skypegrupp och bytte ut gruppbilden som symboliserade alla medlemmar i Auschwitz. Vi vet ännu inte varför men hon bytte ut bilden hela tiden så vi blev tvungna att ta bort henne från gruppen.

Marcus och Bianca fick tillslut reda på hennes snapchat och har snapat med henne mycket ofta sedan dess. Hon säger att de mobbar henne med det är inte mobbning, snarare lite retning. Om hon blir riktigt triggad över något de skriver eller skickar så screenshotar hon det och lägger upp på hennes story. Hennes story är spammad med allt ifrån emo-citat till hennes gnällande om att hon vill skära sig själv och dö. En normal förolämpning brukar vara att Linda säger att Marcus och Bianca ser ut som kukar.

Trots allt detta så har hon ändå inte tagit bort dem (hon gjorde det en gång men la tillbaka dem lika snabbt). Hon vill bara inte erkänna att de är hennes bästa vänner.

LN Screenshot 1

Kuk

LN Screenshot 3

Bibel

Arg gubbe

Arg gubbe

LN Screenshot 2

Lättkränkt

Slumpartad wiki