FANDOM

Linnéa är en person som har bott i den lilla hålan Vetlanda (Småland) där man fick gå 1 mil för att hitta en affär. Hon och hennes familj flyttade hit till Västerås 2016, där hon började på Biancas skola. Sen hon började i Kristiansborgsskolan har hon följt efter Bianca 24/7 och varit allmänt dryg och jobbig. Linnéa somnar alltid före kl. 22 och vaknar kl. 07 och måste fråga sina föräldrar om hon får lämna sin lägenhet. Ibland så smyger hon ut på nätterna men brukar springa hem igen efter att varit ute i några minuter för det blev lite för läskigt.

Hon tror på lyx och att hon kommer vara lika dank som Marcus och Bianca men då tror hon fel. Den ända som säger att hon är ett meme eller dank är Richard (och han är en väldigt sorglig person). Ibland när hon försöker tvinga fram ett meme så vill man banka mobilen så hårt i ansiktet så man blir totalt hjärndöd. När man väl får ut Linnéa att komma ut så brukar hon bara vara tystlåten och lämnar alltid tidigt innan det börjar bli riktigt dank. Hon vägrar att erkänna det men hon är djupt förälskad i Oscar och när hon hör att han ska vara i stan så springer hon praktiskt taget dit.

Slumpartad wiki