FANDOM

Marcus är en jävla norrman som bor i Råbylään och är dödsfiende till ortianerna. Som ni ser på bilden är han en riktig dank en men hans dankness uppskattas aldrig av Samuel (den djävulen). Han gillar Rock, Metal och Bög80-talet men avskyr plip-plopmusik. När världens bästa vetenskapsmän gjorde en undersökning om vilken person som var bäst så vann Marcus med 80%. Marcus är bara halvbonde så han kan inte vara del av bondligan som består av Alex och Oscar. Marcus är övertygad om att han var en älg i sitt tidigare liv och ibland så springer han ut i skogen och gör älgljud. Detta har fått folk att tvivla på hans mentala stabilitet.

Marcus hatar sthaan och alla människorna som bor där, han har gjort en plan om att flytta till norra Grönland och slippa alla människor för gott. Det enda sthaanbarnet han kan stå ut med är Bianca, enbart för att hon är dankare än de flesta i ruttna sthaan. Marcus hatar att åka buss så därför har han alltid sin trogna cykel till hands men för någon jävla anledning så går skiten sönder hela tiden så ibland är han tvingad att åka bussen (eller cancerbussen som han brukar kalla den). Han kan ju välja att gå men senaste gången han gjorde det så blev han nästan mördad av en galen afghan som ville sälja kepsar till honom.

Shappalen

Marcus ärkefiende är Shappal som är ute att mörda honom efter att Marcus hade prankat Shappal lite på snapchat där han sade hur mycket han älskar honom och om han ville göra det bakom en tall. Eftersom Shappal är hjärndöd och inte vet vad sarkasm är så blev han förstås väldigt triggad och ville direkt mörda stackars Marcus. Han bad honom att möta honom i Råby kl.18 men Marcus kom aldrig för han hade bättre saker för sig.

Slumpartad wiki