FANDOM

Tim är en dank person som man har pratat med mycket på Skype. Han är väldigt glad och sprallig och kan inte sitta still en sekund på grund av psykiska problem. Han är en stor ikon i Korea på grund av hans otroligt ståtliga mukbangs, som är extremt underhållande att se på. Tim har många problem men han är lika glad ändå, men om man nämner något med invandrare så blir Tim rosenrasande. Tim blev också rätt sur den där gången då Bianca (INTE MARCUS) kastade sönder hans paraply på marken så handtaget gick av. Han fick sedan ringa till sin mor och berätta att paraplyet gick sönder för att han tappade det för högt eller nåt.

Tim vill alltid hitta på saker men sådana tillfällen kommer inte ofta så det slutar med att han tattar runt i Köping med Samuel. Tim hatar när andra gör något och han inte är med. Han är en väldigt känd för sina väldigt rasistiska kommentarer på Youtube, särskilt en kommentar han skrev på hydras kanal, där han skrev "GASA HOR NEGER BIL" som han strax raderade. Men dessa minnen kommer han minnas för evigt. Tims största svaghet är att beställa tågbiljetter och att ta sig tillbaks till Köping när han är i Västerås. Det brukar sluta med att Alex lurar Tim och får honom att åka till Malmö istället och då brukar Tim alltid bli nerslagen av arga skåningar.

Slumpartad wiki